MPP ASPIRASI MAHASISWA

MPP ASPIRASI MAHASISWA

Wednesday, October 10, 2012

Isu Pengurusan FSSK [SIRI 2]

Posted by ASPIRASI UKM 8:15 PM, under ,, | No comments

SALAM MAHASISWA

SUARA MAHASISWA FSSK KAMI DENGARI!

Kali ini mengenai isu tidak dapat membuat pengesahan subjek untuk KMJP. Untuk pengetahuan anda, seperti yang MPP update pada ISU PENGURUSAN FSSK SIRI 1, S/U Dekan membantu dengan rela hati untuk menguruskan pendaftaran subjek terutamanya subjek SKPD BIUS. MPP dimaklumkan oleh sesetengah pelajar bahawa mereka masih tidak dapat mengesahkan subjek disebabkan oleh pihak pengurusan FSSK lambat mendaftarkan kursus yang didaftar manual dan pertukaran set kursus.

SARANAN dan JAMINAN telah diberikan oleh S/U DEKAN, dimana segala urusan pendaftaran kursus akan diselesaikan sehingga Jumaat dan Sabtu ini. Untuk urusan ini juga, pihak FSSK telah meminta pihak PTM untuk melanjutkan masa operasi sistem untuk hari Sabtu dan Ahad. Oleh itu, SEKIRANYA anda masih tidak dapat membuat pengesahan, JANGAN risau kerana denda kerana selagi borang pendaftaran manual anda sudah hantar ke kedekanan, maka denda tidak dikenakan kerana ini bukan kesalahan pelajar.


Oleh itu, pelajar jangan risau dan gusar kerana perkara ini akan diuruskan oleh fakulti secepatnya. LIHAT mereka SANGGUP meninggalkan keluarga dihari Sabtu dan Ahad demi kebajikan anda. Balaslah JASA mereka dengan mengucapkan terima kasih kepada mereka. InsyaAllah berkat ilmu itu nanti.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi MPP SYAHIR (017-7133569) atau MPP MUHAMMAD AZROL (019-6997809).

"TRANSFORMASI MAHASISWA,
KEGEMILANGAN ASPIRASI UNIVERSITI"

0 comments:

Post a Comment