MPP ASPIRASI MAHASISWA

MPP ASPIRASI MAHASISWA

Friday, May 24, 2013

KEMUDAHAN DI PUSANIKA UNTUK MAHASISWA/I UKM

Posted by ASPIRASI UKM 7:52 PM, under | No comments


Salam mahasiswa kepada mahasiswa, berikutan hasil penelitian kami mengenai kegiatan naik taraf di Pusanika UKM kini berada dalam keadaan yang hampir siap.. ini merupakan hasil maklumat yang diberikan oleh kami sebelum ini di http://mppaspirasiukm.blogspot.com/2013/02/isu-naik-taraf-lantai-pusanika-antara.html..

Walaupun masih ada terdapat sedikit kerja-kerja penambahbaikan dilakukan, mahasiswa/i UKM sudah boleh menggunakan kawasan tersebut.. Terserahlah mahu diskusikah, berkumpul bersama rakankah dan lain2..

En Musa selaku Timbalan Pendaftar JPPEL juga telah memaklumkan bahawa kawasan tersebut sudah boleh digunakan.. Oleh itu, kami berharap mahasiswa/i UKM dapat menggunakan kemudahan itu dengan sebaiknya.. Mudah-mudahan ianya dibekalkan dengan wifi yang kuar utk kemudahan pelajar..

Apabila berada di waktu malam, harap mahasiswa/i UKM dapat menjaga keselamatan di kawasan tersebut..Apabila terdapat sebarang sangsi, boleh berhubung terus dengan wisma aman..

Terima Kasih Jppel Ukm, kerana menyediakan perkhidmatan yang terbaik.. Segala komen dan cadangan dialu-alukan.. Assalamualaikum..

Mengilham Harapan, Mencipta Masa Depan


0 comments:

Post a Comment

Tags

Blog Archive